LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Sunday, September 11, 2011

Timbangan PERS - 12.09.2011

Sesungguhnya berdiet di bulan syawal ini memang menguji kesabaran sungguh dengan open house di sana sini, ini lum termasuk lagi jamuan raya opis...:D

Apa2pun misi menguruskan badan @ diet harus diteruskan, tak boleh leka walau sedetikpun....berat harus diturunkan dari minggu ke minggu, tak mahu dicalitkan dengan sikitpun kenaikanpun...

Dan berat aku yang terkini adalah..........68.1 kg...turun sikit je 0.9kg


Strategi untuk minggu ni pulak, rasanya sama je ngan minggu lepas....makan tapi masih dalam kawalan lagi, bersenampun hari-hari, rasa penat atau jemu memang tak ada dalam kamus hidup orang yang berdiet ini..

6 comments:

Bicikut said...

raya pun turun, dasyatttttt

azrin_zelina said...

en. bicikut:pasai takut angka 7 tu menjelma,tu gigih kawal makan & bersenam

#ciksuzlin said...

akak bersenam macam mana?saya nak kurus jugak (T__T)

N a d i a said...

hebat lah Azrin nih. kagum saye!


Teruskan perjuangan yeeaaa

azrin_zelina said...

ciksuzlin : bersenam mcm biasa je,joging dan jalan laju..tp trek yang akak pergi ni berbukit2 bkn mendatar jer,lepas tu akak akan berlari naik turun tangga, paling sikit 6x paling banyak 10x..hari2 up kan jumlah turun naik tangga tu,kalau hari ni wat 10x esok plak watlah 12x ke....hari2 bersenam dalam 30 hingga 45 minit

azrin_zelina said...

nadia : thanks nadia...
kamupun harus teruskan perjuangan........