LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Monday, August 8, 2011

Pemenang Minggu Ke2 ~ PERS

Puan penganjur bagi program PERS telah umumkan pemenang bagi sesi timbangan minggu ke2. Aku tak sangka yang aku boleh menang untuk sesi ke2 ini.

Dan ini adalah resultnya:

“Penurunan sebanyak 2.6kg dan juga merupakan peserta yang mempunyai %LWP tertinggi dengan 3.46%”

Alhamdulillah, ni yang buat semangat aku berkobar-kobar untuk diet dan terus bersenam. Penyokong paling kuat aku adalah encik suami. Memang tiap-tiap petang kami akan ke gym,setiap hari memang encik suami akan suruh aku up dan up lagi masa atas treadmill, kalau hari ni aku buat 16 minit, esok dia akan suruh aku up lagi lebih dari 16 minit, dan dia jugak pastikan kalori aku terbakar lebih 100kcl setiap hari.

Kepada kengkawan yang sama-sama join PERS, selamat berjaya juga untuk korang semua. Semua kita semua berjaya mendapat berat ideal bukan sahaja untuk cantik tapi yang paling penting adalah untuk sihat.

4 comments:

Unknown said...

bagusnya ada support kuat dr suami..:-)

Anonymous said...

beb, bulan pose ni ko x masak ke? oklah tu ada peluang nk bersenam tiap ari, aku ni balik umah terkejar nk masak, ngan anak lagi..fuhh penatt

azrin_zelina said...

Anonymous:
berbuka memang tak masak,pasai time berbuka kami ni tak mkn nasi,just mkn yg light2 je...biasa hubby beli kuih untuk dia dan tahu bakar @ tahu sumbat untuk saya....

time bersahur baru makan nasi

azrin_zelina said...

Mia :
Alhamdulillah sebab suami memahami dan dia suke tgk badan bininya kurus..:D